Odpowiedzi

2010-01-16T20:10:16+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T20:12:55+01:00
Tylko człowiek ma możliwość korzystać ze wszelkich dóbr jakie daje nam Bóg. Zostaliśmy stworzeni na jego podobieństwo i w pewnym sensie mamy jakiegoś rodzaju władzę. Jako najinteligentniejsze stworzenia na Ziemi posiadamy również wolną wolę. Możemy wybierać między dobrem, a złem.

Mam nadzieję, że to ci jakoś pomorze ;)
2010-01-16T20:18:35+01:00
Człowiek ma możliwość przyjmowania i dawania czegoś od siebie. To bardzo ważne.