Zredaguj krótką pisemną odpowiedź na jedno z podanych pytań:
- co oznacza według ciebie ; być jednostką?
-jak myślenie może wypływać na jakość życia?
-wolność - jak ty pojmujesz to pojęcie?
-czy istnieć, to - według ciebie - po prostu żyć?

2

Odpowiedzi

2010-01-16T20:12:52+01:00
Odp.nie istnieć nieznaczy poprostu życ
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T20:20:44+01:00
1. To znaczy być indywidualistą.
2. Może pomóc zrozumieć sens życia
3. Wolność to możliwość posiadania własnego zdania, prawo do podejmowania decyzji
4. Nie, bo po śmierci też się teoretycznie istnieje, prawda???