Odpowiedzi

2010-01-16T20:40:55+01:00
Polacy niepodległość wiązali z wojna
31 1 31
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T20:47:25+01:00
Polacy wiązali nadzieję na odzyskanie niepodległości przede wszystkim z Napoleonem i Jan Henrykiem Dąbrowskim, ponieważ ten pierwszy posiadał potężną armię, przez co miał duże szanse na zwycięstwo. Z tym drugim, bo był jednym z Polaków, któremu zależało na niepodległej Polsce. Oczekiwania Polaków spełniły się tylko częściowo, bo walka została podjęta, jednak nie odniosła oczekiwanych rezultatów. Osoby te są uważane za wzór patriotyzmu i poświęcenia, dlatego że wiele razy próbowali uwolnić Polskę, walczyli i zawsze dawali Polakom nadzieję.
508 1 508