Odpowiedzi

2010-01-16T20:14:07+01:00
Odp.dziecko a nadnim anioł z rękom nad jego głową
1 5 1
2010-01-16T20:14:36+01:00
Zrób plakat Jana Pawła drugiego
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T20:16:44+01:00
Możesz zrobić plakat w związku z jakimś zbliżającym sie świętem Np.: 17.02 będzie popielec, lub data wcześniejsz to jest 2 lutego, czyli do Święta Ofiarowania Pańskiego (Matki Bożej Gromnicznej)
1 5 1