Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T20:18:15+01:00
Granit- Indie Brazylia RPA
gaz ziemny-Rosja USA
Marmur-
Włochy
Hiszpania
Grecja
Turcja
Portugalia
4 3 4
2010-01-16T20:18:40+01:00
Granit-Norwegia,Polska(wyd. w okolicach Strzegomia na Dolnym Śląsku)

gaz ziemny-Rosja, USA

Marmur-Włochy(w Carrarze),Chorwacja(wyspa Brač)
2010-01-16T20:27:56+01:00
Granit- Indie, RPA
gaz ziemny- Arabia Saudyjska, rosja
marmur- Grecja, Chorwacja