Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T20:17:50+01:00
Nagraj plik z danymi, plytka dvd ; ) ale lapiej na pendrive ; ))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T22:02:57+01:00
Zależy jakiego programu używasz Musisz odpalić program, ktory masz i tam musi być nagrywanie danych a reszte to juz kreator Cie poprowadzi.
2010-01-16T22:18:49+01:00
Witam ;)

Musisz mieć odpowiedni program.
czystą płytę najlepiej DVD.
No a do końca poprowadzi cie program nagrywający.

Jak bym tyko wiedziała jak ten program się nazywa to bym ci napisała ;)

Do widzenia ;)