Odpowiedzi

2010-01-16T20:29:54+01:00
Francja
Nasi artyści znależli tam chronienie podczas emigracji
Napoleon utworzył księstwo warszawskie
Napoleon miał romans z Polką
Francuzi nie ofiarowali pomocy Polsce podczas II wojny swiatowej



Rosja
uczestniczyła w 3 rozbiorach Polski
zaatakowała Polskę podczas IIwojny światowej
polska toczyła z nią wojne (wojna północna) w której zawarli sojusz
Rosja ogólnie żle się kojarzy dla Polaków
Komunizm W Polsce
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T21:07:26+01:00
Pozytywne z rosją :
Dostawa gazu
Możliwość wyjazdówdo Rosji
negatywne z Rosją:
- nie licząc tego że Rosja uczestniczyła w rozbiorach,
Nakazała polsce stalinizacje, ukrywała fakt zbrodni katyńskiej, narzuciła polsce komunizm, była bardzo okrytna co do polaków, zwowiła niwygodnych polaków na syberie
Pozytywne z Francją :
Nidgy nie zaatakowała Polski, Jego granice są dla polaków otworem, ludzie w czasie wielkiej emigracji mieli tam schronienie, cenili polaków za ich odwagę i patriotyzm.
Negatywne : wbrew pozorą francuzi są bojaźliwi i podczas wojen nie otrzymaliśmy od nich żadnej pomocy.
25 2 25