(Zeszyt ćw.do geogr. dla gim. PULS ZIEMI 2 [takie zielone])

ćw. 3/38

Przeczytaj wypowiedzi rolników zamieszczone na str. 81 w podreczniku i wypisz po 4 cechy rolnictwa panstw slabo i wysoko rozwinietych .


Mozecie podac wlasne z glowy .

Dziekuje . ; DD .

2

Odpowiedzi

2010-01-16T20:32:37+01:00
Cechy rolnictwa państw wysoko rozwiniętych:
-dopłaty do produkcji zwierzęcej i roślinnej
-inwestycje kosztowne,mechanizacja
-opłacalne ceny oraz stały skup produktów
-mieszkańcy dojeżdżają ze wsi do pracy w mieście
Cechy rolnictwa państw słabo rozwiniętych:
-niskie dochody
-gospodarka o małej powierzchni
-brak pomocy ze strony państwa
-brak dotacji
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T20:36:05+01:00
Państw wysoko rozwiniętych
- mała ilość osób zatrudnionych w rolnictwie'
- dopłaty do produkcji rolniczych
- dopłata do produkcji roślinnej i zwierzęcej od państwa
- maszyny rolnicze

państw słabo rozwiniętych
- duża ilość osób zatrudnionych w rolnictwie
- brak pomocy finansowej od państwa
- brak maszyn rolniczych
- małe plony
4 3 4