Oblicz: a)420:60+8100:90= b) (230+70):(147-107+10)= c) 70*(22-17)+75:(12+13)= d)60*3-(2*35-5*7):7= e) 9do potęgi 2 +9*2= f) 4 do potęgi3-4*3= g) (2+3)do potęgi 2 +4*8= h) 4*(6 do potęgi 2 +2 do potęgi 3)= i) 8 do potęgi3 -2 * 10 do potęgi 2=

3

Odpowiedzi

2009-09-28T16:59:09+02:00
A)420:60+8100:90= 70+90=160
b) (230+70):(147-107+10)= 300:50=60
c) 70*(22-17)+75:(12+13)=70*5+75:25=350+3=353
d)60*3-(2*35-5*7):7=180-(70-35):7=180-35:7=180-5=175
e) 9do potęgi 2 +9*2=81+18=99
f) 4 do potęgi3-4*3= 64-12=52
g) (2+3)do potęgi 2 +4*8= (4+9)+48=13+48=61
h) 4*(6 do potęgi 2 +2 do potęgi 3)=4*(36+8)=4*44=176
i) 8 do potęgi3 -2 * 10 do potęgi 2=512-2*100=512-200=312
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T16:59:19+02:00
A)420:60+8100:90= 7+90=97
b) (230+70):(147-107+10)= 300:50=6
c) 70*(22-17)+75:(12+13)= 70*5+75:25=350+3=353
d)60*3-(2*35-5*7):7= 180-(70-35):7=180-35:7=180-5=175
e) 9do potęgi 2 +9*2= 81+18=99
f) 4 do potęgi3-4*3= 64-12=52
g) (2+3)do potęgi 2 +4*8= 25+32=57
h) 4*(6 do potęgi 2 +2 do potęgi 3)= 4*(36+8)=4*44=176
i) 8 do potęgi3 -2 * 10 do potęgi 2=512-2*100=512-200=312
2 5 2
2009-09-28T17:02:19+02:00
A) 420:60+8100:90=7+90=97
b)=300:50=6
c)=70*5+75:25=350+3=353
d)=180-(70-35):7=180-35:7=180-5=175
e)=81+18=99
f)=64-12=52
g)=25+32=57