Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-16T20:35:40+01:00
[ - dz, * ch ]

* Witaj co u ciebie?
- Witam, dobrze, a u Ciebie?
* Również, tylko kończą się marchewki.
- Tak.. ? Myślałam, że tylko Mi. Jeszcze mam sporych zapasów na zimę, a Ty ?
* Nie, niestety Mi się kończą..
- Ja Ci chętnie pożyczę !
* Tak ? Dziękuję. A co u twojej rodziny?
- Wspaniale, urodziły Mi się 2 siostrzyczki i 3 braci!
* Gratuluję, u mnie dobrze.
1 4 1
2010-01-16T20:47:14+01:00
Hej Zosiu ,jak tam twoje zapasy na zime?
Hej, no wiesz co mam strasznie mało marchwek a ty Romku>
Ja mam , jeżeli chcesz mogę ci dać tyle ile będziesz chciała
Och jesteś naprawde dobry Romku , chetnie przyjme od coebie pare marchwek :)



Nie ma za co :)
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T21:15:41+01:00
-Cześć Tosia! Dlaczego jesteś taka smutna?
-Cześć Michał. Kończą mi się zapasy marchewek i boję się że nie będę miała co jeść w zime.
-Nie martw się koleżanko! Podzielę się z Tobą moimi zapasami.
-Naprawdę? To bardzo miłe z twojej strony. Dziękuje!
-Nie ma za co, Tosiu. Lubię Ci pomagać.
-Chodźmy do lasu Michałku! Może ktoś inny potrzebuje pomocy.
-Masz racje! Pomaganie jest czymś dobrym! Chodźmy!
2 5 2