Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T20:38:55+01:00
Tu znajdziesz wszystkie
http://www.atlas-roslin.pl/lista-chronionych-paprotniki.htm

chronione:
długosz królewski
piuropusznik strusi
Podrzeń żebrowiec
Języcznik zwyczajny
Salwinia pływająca
Paprotka zwyczajna
2 3 2
2010-01-16T20:39:16+01:00
Paprotniki chronione (paprocie, widłaki, skrzypy) - objęte ochroną gatunkową ścisłą lub częsciową w Polsce:

http://www.atlas-roslin.pl/lista-chronionych-paprotniki.htm


tu masz świetna stronę, myślę że wszystko tu znajdziesz ;)