Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T20:42:47+01:00
Http://www.fizykon.org/wzory/wzory_matem_pola.htm


tam jest wszystko
taka tabelka :")
1 5 1
2010-01-16T20:45:46+01:00
P trójkąta = ½ a * h
Obw = a + b + c

P trapezu = ½ (a + b) * h
Obw = a+b+c+d

P kwadratu = a * a
Obw = 4 * a

P równoległoboku = a * h
Obw = 2 * a + 2 * b

;)
1 5 1
2010-01-16T20:46:34+01:00
Pole trójkąta: a*h/2
Obwód trójkąta: a+b+c

pole trapezu: (a+b)*h/2
Obwód trapezu: a+b+c+d

pole kwadratu: a do kwadratu
obwód kwadratu 4a

pole równoległoboku: a*h/2
obwód równoległoboku: 2a + 2b
1 2 1