Odpowiedzi

2010-01-16T20:50:00+01:00
Inteligencja niechętnie przyjeżdża na wesele do chłopów. Chociaż cenią i podziwiają chłopskie życie i stosunek do niego to uważają ich za ludzi głupich. Chłopi nie lubią inteligencji, myślą że nie zna życia, ale mają łagodniejszy stosunek do nich niż oni do chłopów.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T20:54:43+01:00
Stosunki miedzy chłopami a inteligencja w ''Weselu" St. Wyspianskiego są pozytywne, dogadują sie bez problemu . Gdy do Gospodarza przybył Werynchora i powiedział mu coi ma zrobic to Jasiek na koniu pojechal w cztery strony świata i mówił chopą i inteligencji aby sie zbierali pod kosciołem i sie zbierali ale potem poszli do domu w ktorym ludzie bawili sie na weselu do Gospodarza.