Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T20:47:06+01:00
Podczs gorliwej miłości
podczas mszy św.
podczas sakramentu pokuty
podczas sakramentu pojednania
kiedy nie wstydzimy sie naszej wiary i mówimy o niej z pełnym przekonaniem:)
2010-01-16T20:47:36+01:00
Przechodząc obok kościoła zrobię znak krzyża, chłopak zdejmie czapkę. To się odnosi też do przechodzenia obok krzyży, kaplic,
figurek Matki Bożej itp.
2010-01-16T20:47:49+01:00
Jeżeli ktoś będzie obrażał mojego boga bądź jeśli ktoś będzie gardził daną wiarą.