Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T20:49:28+01:00
Duchu świety użycz mi ducha madrości
aby moje oczy widziały
a uszy slyszały
widziały i słyszały tylko cibie i twoje słowa
By mój umysł był czysty
i gotów przyjmować twoją naukę


Miałem to na religi bo pami mi kazała ułożyć
9 4 9
2010-01-16T20:53:00+01:00
Duchu Święty, który oświecasz serca i umysły spraw bym zawsze mądrze umiała wybrać to co jest dobre w życiu. Dlatego proszę Cie z całego serca o dar mądrości.
5 3 5