Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T21:03:05+01:00
1. Zniszczenia ziemi uprawnej
2. Zniszczenia miast
3. Nie wiem czy uznasz: zniszczenie rodzin
4. Skradzione i nigdy nieodnalezione bezcenne dzieła sztuki
1 1 1
2010-01-16T21:23:06+01:00
Zniszczenie wąznych obiektów kulturalnych, Zniszczenia róźnego rodzaju pól uprawnych, zniszczenia wielu obiektów przyrodniczych, no i śmierć wielu milionów ludzi.
2 3 2