Odpowiedzi

2010-01-16T21:17:16+01:00
Jezu, prosze Cię otwórz me serce, aby chcialo przyjąc Twoje dzialania.
Abys mogl wlac swoja nauke i madrosc we mnie.
Abym zrozumial Twoje dzialania.

Otwórz serce moje, abym mógł zrozumiec to co chcesz mi przekazac.
Jezu spraw, abym mogl juz Cie zrozumiec.
Spraw, abym był gotów przyjac Twoje dzialanie.
Abym był gotów je zrozumieć.

PAnie, prosze o gotowosc otwarcia sie mojego serca.
Tylko Ty mozesz wyznaczysz mi czas, abym je przyjal.
Abym przyjal i zrozumial.
Bo Ty jestes Panem Czasu i wszystkiego innego.
Bez Twojej zgody nie bede umial odczytac Twych zamiarów.

Panie, jesli taka jest Twoja wola, spraw, aby nadszedl juz ten czas.
6 5 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T21:27:08+01:00
Pane wszechmogący i wszechwiedzący,
Proszę Cię o Światło pochodzące
Z twych zastępstępów Świętych,
Aby mogło mi rozjaśnic
drogę teraz i w przyszłości.
Che działac pod twymi zasadami i ramieniem,
aby móc przyjmowac Twe nauki i Cię wielbic.
jestem gotów iśc za tobą i pomagac.
Che byc obecna przy każdym Twym nowym cudzie,
gdyż to Ty, jesteś najepszym z najlepszych.
Nauczycielu, pozwól mi iśc z Tobę.
Tyś bowiem światło rozjaśniające
wszystkie ciemności i niepewności.
Tyś jedyny z prawdziwych
i tylko Tobie mogę zaufac.
bo Ciebie kocham i Ciebie chce wielbic.
Amen.





Mi na klawiaturze niestety ni chce mi się pisac c z kreseczką, więc w pracy też nie pisałam, ale łatwo się domyśli gdzie powinno byc.
3 2 3