Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T21:27:57+01:00
1. Obliczamy całkowitą drogę

s= 750 * 60 = 45000 cm = 450 m

t = 6 min = 360 s

V = s/t = 450/360 = 1,25 m/s
29 4 29
2010-01-16T21:28:37+01:00
750*0,6m=450m
450m/6min=75m/min
75*60=4500m/h=4,5km/h
14 3 14
2010-01-16T21:29:58+01:00
6min-750 kroków
750*60=45000 (cm)
45000cm=450m
450m/6min=4500m/60min=4,5km/h
Uczeń szedł ze średnią prędkością 4,5km/h
odległość pomiędzy domem a szkołą wynosi 450 metrów
11 4 11