Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T21:36:02+01:00
Jest napewno bardziej rozwiniety. Nie ma podziału ludności np na chłopów. Wszyscy mają takie same podatki nie ma kary śmierci
2 3 2
2010-01-16T21:48:11+01:00
Przede wszystkim jest miastem w którym teraz jest wiele mniejszości. W średniowieczu Londyn był miastem di którego ciężko było się dostaźć innym niż Angliką. Londyn z biegiem czasu stał się nowoczesny. Stał się jednym z miejsc ze światowych centr mody oraz kina.W średniowieczu przez swoje położenie raczej nim nie był.
1 3 1
2010-01-16T21:50:03+01:00
W średniowieczu Londyn był miastem di którego ciężko było się dostacinnym niż Angliką. Londyn z biegiem czasu stał się nowoczesny. Stał się jednym z miejsc ze światowych centr mody oraz kina.W średniowieczu przez swoje położenie nim nie byl