Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T21:41:45+01:00
2010-01-16T21:44:28+01:00
Http://www.speedyshare.com/files/20375090/IMG000099.jpg

odp: drzewo zlamało sie na wysokości 9,1 m.
1 5 1
2010-01-16T22:01:13+01:00
Rysunek: http://i49.tinypic.com/14ccu90.png

mamy więc, że x+y=20m
x=20m-y

teraz tak:
x²+(6m)²=y²
(20m-y)²(6m)²=y²
400m²-40my+y²+36m²=y²
436m²=40my /40m
y=10,9m

x=20m-y
x=20m-10,9m=9,1m
3 3 3