Potrzebuje 3 związki frazeologiczne związane z mitologią Jana Parandowskiego, oprucz: olimpijski spokuj, panicznym strachem, Achillesowa pięta, syreni śpiew, stajnia Augiasza, puszka Pandory.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

2010-01-16T21:43:07+01:00
"Pola elizejskie" "Ośle uszy"
"Ikaryjski lot"
2010-01-16T21:43:11+01:00
Męki Tantala - męki głodu i pragnienia
róg obfitości - żródło goactwa
ogródek Adonisa - rzecz szybko przemijająca
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T21:43:49+01:00
Węzeł gordyjski

Hiobowa wieść

Samsonowa siła

Zakazany owoc

Kainowa zbrodnia

prosze bardzo:))