Odpowiedzi

2010-01-16T21:46:43+01:00
A) W życiu na wszystko przyjdzie czas.
Nasz związek to próba czasu.
To wszystko to kwestia czasu.

b) Tego to nie wiem
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T21:50:06+01:00
Nie wolno uczniom trawić czasu kiedy powinni przygotowywać się do testów.

Nauczenie się twierdzenia Pitagorasa jest tylko kwestia czasu.

Zabijasz czas kiedy się nudzisz i nie masz co robić.

próba czasu - coś przetrwało, wytrzymało próbę czasu, nie straciło na aktualnosci, na wartości; jest nieprzemijające, można prościej zapisac" los komuś nie sprzyja"
11 3 11
2010-01-16T21:53:09+01:00
1
Moja mama mówi że na wszystko przyjdzie czas.
Nie umiałam odbijać piłkę na w-f ale to kwestia czasu.
Zawsze po szkole oglądam telewizior zabijają czas.

Luty to gorący czas dla zakochanych osób.

b . próba czasu oznacza że musimy udowodnic ze jesteśmy lepsi .
9 2 9