Odpowiedzi

2010-01-16T21:50:25+01:00
Siemanko
Ziomek w piątek o 19:00 robię domówkę u siebie w chacie na Andersa 32/4 ,będzie dużo znajomych z ośki zależy mi na tym żebyś wbił bo dawno się nie widzieliśmy :)
2010-01-16T21:50:33+01:00
Siemasz stary! 16.01.2010r.

Chciałbym Cię serdecznie zaprosić na moją impre, która odbędzie się (data) o godzinie (godz.) w (miejsce). Chciałbym, abyś przyniósł coś do picia i się przebrał tak na luzie, ale tak ostro, bo będą fajne laski.
No to czekam i pozdro dla ciebie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T21:55:33+01:00

Yo Ziomek!

Sorry, że tak długo nie pisałem, ale kurde miałem nauki, że szokówa normalnie... ;/ NO ale na szczęście, jak to sie mówi: "Co się odwlecze, to nie nie uciecze" Chciałbym w tym liście zaprosić Cie do mnie na bibke.
No a więc, tak. Z tego co już wiesz robie na chacie party. Pewnie teraz sobie myslisz dlaczego nie napisałem Cie sms-iaka, no ale takie zycie... Licznik mi sie wyzerowała na telefonie i lipa.
Co do impezki, to bardzo chcę Cię zerdecznie zaprosić, bo bedą same zarąbiste ludziska.. ! Żarełka ile się tylko chce, i takie tam inne szmery-bajery.. Mój kumpel bedzie D-J.. A to wszytsko w moim domu, 20.01.2010 r, o godz 20. Po prostu szykuje się biba roku!
Wiesz, musze już kończyć, bo obowiązki wzywają, ale jak tylko bede miał kase na koncie to się odezwe..
No to do zobaczyska koleś.
pzdr ****



Licze na najj;DD
xD