Wyobraź sobie, że wybierasz się w podróż samolotem z Oslo przez Petersburg, Kijów, Kraków, biegun północny do Honolulu na Hawajach. Twój samolot porusza się tylko wzdłuż linii siatki geograficznej, czyli wzdłuż równoleżników i południków. W jakich kierunkach głównych będziesz się kolejno poruszał?

2

Odpowiedzi

2009-09-28T20:51:21+02:00
To jedziemy najpierw na wschód potem na południowy-zachód
potem do polskiego krakowa na zachód potem jeszcze na południowy wschód

1.E
2.SW
3.W
4.SE

połowa już jest ;D
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T23:05:13+02:00
A wiec tak
Oslo->Petersburg polnocny wschod
Petersburg->Kijów zachód
Kijów->Kraków zachod (moze poludniowy zachod)
Kraków->biegun polnocny zachod
biegun->Honolulu poludniowy zachod bądź poludniowy wschod zalezy jak chcesz dotrzec