Odpowiedzi

2010-01-16T21:55:39+01:00
Pismo św. zawiera prawdy Boże objawione nam za pośrednictwem wybranych przez Niego ludzi, a przede wszystkim przez Jezusa Chrystusa, Syna Bożego. Nie zawiera ono żadnego błędu, gdyż zostało napisane pod natchnieniem Ducha Świętego, Ducha Prawdy.

Duże znaczenie posiada dla nas także nauka Ojców Kościoła, teologów żyjących w pierwszych wiekach po Chrystusie, odznaczających się świętością życia i wielką znajomością Jego nauki. Przekazane przez Ojców Kościoła nauczanie pomaga nam lepiej poznać wszystko, co objawił nasz Zbawiciel, Jezus Chrystus.

2010-01-16T21:56:42+01:00
Ojcowie kościoła przyczyniają się do rozwoju wiary. W wielu ludziach zrodzili życie wiary.

ojcem jest np
święty Ignacy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T21:57:42+01:00
Ojcowie mają kierować naszą wiarą gdyż jesteśmy tylko ludźmi i popełniamy błędy. Dzisiejsi ojcowie Kościołów to kapłani.
1 1 1