Odpowiedzi

2010-01-16T22:11:33+01:00
Dom uli;
mieszkała ona z ojcem,który był lekarzem. jej relacje z ojciem układały się niepomyślnie.
jej rodzice na początku się rozwiedli,ponieważ jej ojciec zostawił jej matkę dla innej kobiety czego nie mogła mu wybaczyć ula.
po pewnym czasie dogadują się i wybaczają sobie wszystko
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T22:15:01+01:00
To mieliśmy na lekcji Napiszę Zenka i Uli

Dom Zenka:
patologiczny; alkoholizm ojca; dziecko jako zbędny balast; przemoc ; cechy spotęgowane brakiem matki

Dom Uli :
Rozbity (rodzice rozwiedli się, śmierć matki potęguje osamotnienie Uli). Niechęć ciotek do ojca powoduje zaburzenie poprawnych relacji między sobą

Jeśli pomogłam proszę o naj :)
13 2 13
2010-01-16T22:16:32+01:00
Dom rodziny Uli to niewielka chatka połączona z gabinetem lekarskim jej ojca.
Ula mieszkała tam z ojcem i matką.Ula najczęściej przesiadywała w kuchni zwnej izdebką.Jej dom był zwyczjnym budynkiem,ale było w nim coś urokliwego.
Ula bardzo lubiła swój dom, lecz częściej bywała na "wyspie" z przyjaciómi.Jej ojciec też częściej przebywał w swojim gabinecie niż w domu.Dom Uli był położony niopodal domów swoich przyjaciół : pesytki,Julka i Mariana.
Moim zdaniem dom Uli jest podobny do mojego (czyli twojego) i właśnie dlatego go opisałam.
62 4 62