Odpowiedzi

2010-01-16T23:21:58+01:00
Ze pragniesz aby Duch Święty, którego otrzymasz umocnił Cię do mężnego wyznawania wiary i postępowanie według jej zasad.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T23:22:36+01:00
Ja miałam co takiego :
Oczekuję, że Duch Święty pomoże mi w nauce, bym stała się mądrą i wykształconą osobą, bym doszła w życiu do celu i żebym mimo wszystko umiała żyć skromnie, pokornie i z wdzięcznością dla Pana Boga, Dzięki Duchowi Świętemu będę mogła apostołować przykładem własnego życia, pouczającym słowem, modlitwą, czynieniem dobra, cierpieniem i ofiarą.
2010-01-16T23:30:51+01:00
Powiedz " że chcesz aby duch święty zstąpił na Cb
albo że jest to dla Ciebie ważny sakrament, po części jest to wstąpienie w tzw dorosłość ten sakrament jest ważny i pozwala dorosnąć nie tylko jako chrześcijaninowi ale też człowiekowi wierzącemu...jest to bardzo ważny sakrament jeśli go nie przyjmiesz w przyszłości nie bedziesz mógł się ożenić...
dzięki niemu tak jagby jeszcze bardziej łączysz się z Chrystusem...