Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-16T23:48:35+01:00
Słynna aktorka zaprezentowała interesujący MONOLOG.

proszę o precyzyjniejsze SFORMUŁOWANIE pytania

to była bardzo udana ADAPTACJA filmowa

cały rynek był otoczony ARKADAMI.
11 4 11
2010-01-16T23:49:12+01:00
Słynna aktorka zaprezentowała interesujący monolog.
Proszę o precyzyjniejsze sformułowanie pytania.
To była bardzo udana adaptacja filmowa.
Cały rynek był otoczony arkadami.
1 5 1