Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T00:17:21+01:00
X - pieniadze ze skarbonki
y - pieniadze rodzicow

x+y=276
x+76=y

y=x+76

2x +76 =276/-76
y=x+76


2x=200/:2
y=x+76

x=100
y= 176
3 3 3
2010-01-17T00:18:51+01:00
276 - cena nart
x - ilość pieniędzy w skarbonce
x + 76 - kwota, jaką dołożyli rodzice

x + x + 76 = 276
2x + 76 = 276 /-76
2x = 200 /:2
x = 100

Odp: Albert miał 100 złotych, rodzice dołożyli mu 176 złotych.
1 5 1