Odpowiedzi

2010-01-17T00:23:23+01:00
Dodajesz miare wszystkich bokow. W kwadracie bedzie to 4 xa
2 5 2
2010-01-17T00:27:12+01:00
Aby obliczyć obwód dowolnej figury to trzeba dodać kolejne boki do siebie.Obwód to jest długość jaką musielibyśmy przejść z wyznaczonego sobie punktu wracając do niego ale nie zawracając Albo prościej ilość siatki aby to ogrodzić..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T00:27:28+01:00
Obwód kwadratu: jeżeli boki kwadratu mają długości 3cm i 3cm, a w kwadracie boki mają taką samą długość, to pole tego kwadratu wynosiłoby 3*3=9, natomiast obwód to boki razy dł. boków, czyli 3*4=12
1 3 1