Odpowiedzi

2010-01-17T08:22:56+01:00
Aslan oczywiście był potomkiem Adama i Ewy. Miał długą i rudą grzywę. Lew ten był bardzo odważny poświęcił swoje życie. Napewno nikt by tak nie zrobił jak on.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T08:56:02+01:00
Jest On najważniejszą postacią pojawiającą się w książce. Pieśnią powołał Narnię do życia. W "Lwie,czarownicy i starej szafie" oddaje życie za Edmunda-zdrajcę. Przez pozostałe części wpływa na losy bohaterów. Jest jednocześnie i dobry i grożny. Ukazuje się pod różnymi postaciami np. jagnięcia i kota.Najbardziej umiłował Łucję która zawsze w niego wierzyła.

1 2 1