Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T09:05:29+01:00
1cm odpowiada 25000cm w rzeczywistości
25000cm=250m
250x2=500
200x1=250
wymiary 250x500 odpowiedź d.
2010-01-17T09:07:47+01:00
1cm = 25000cm
25000cm=250m
250x2=500
200x1=250

odpowiedź d

:)
2010-01-17T09:57:13+01:00
1:25000
1cm - 250m
Kiedy zamieniasz na metry w pamięci skreślasz dwa zera a jeśli na kilometry to pięc zer. tutaj można jedynie zamienić na merty.

250*1=250m
250*2=500m

*- razy

Odp. D