Witam zadanie jest mianowicie z Przyrody ale nie znalazłem takiego przedmiotu więc dałem Biologia. Dobra, treść zadania.
Dowiedz się, które zwierzęta wydają dźwięki bardzo wysokie, a które bardzo niskie. (zaznaczam że zadanie muszę zrobić na kartce A4 z Góry dziękuję)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T12:20:17+01:00
Wysokie: kogut, kura, słoń
niskie: krowa, owca, żółw
2010-01-17T18:12:36+01:00