Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T09:53:21+01:00
Mimo tego że przezył tyle nieszcześć nie przestał wierzyc w Boga. Stały sie błogosławieństwem poniewaz wszyscy go obwiniali za to ze pokładal w Bogu ufnosc a Bóg mu wszystko zabrał. Po pewnym czasie wszystko sie odwóciło i wwróciło do normy.
1 5 1
2010-01-17T10:43:38+01:00
Spotkało go tyle nieszczęść,a nie przestał wierzyć w Boga. Te nieszczęścia stały się błogosławieństwem, ponieważ wszyscy go obwiniali, bo pokładał w Bogu ufność, a Bóg mu wszystko zabrał. Po pewnym czasie wszystko się zmieniło i było tak jak zawsze.
1 5 1