Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T09:44:51+01:00
* (pisać) oddzielnie, osobno, rozłącznie-niepojedyńczo, razem
* pech, niepowodzenie- szczęście,powodzenie
* mnóstwo, dużo, wiele-mało,niedużo,niewiele
* straszydło, dziwoląg, potwór-
* fałsz. obłuda, zakłamanie-prawda, szczerość
11 1 11
2010-01-17T10:22:06+01:00
* wspólnie, razem, w grupie
* szczęście, dobra passa
* mało, niewiele, troszkę, nie dużo
* uosobienie piękna, atrakcyjny, urodziwy
* prawda, zgodny z rzeczywistością, autentyczny
1 3 1