Odpowiedzi

2010-01-17T10:52:12+01:00
Bóg , Honor, Ojczyzna ~ należy być wierny tej dewizie.
* trzeba być odważnym
* trzeba być walecznym
* trzeba walczyc o ojczyznę
* trzeba być honorowym
* trzeba wierzyć w Boga
* trzeba być kulturalnym wobec kobiet (gentlemanem)
* trzeba pomagać ubogim, dzieciom i kobietom
* trzeba być wiernym królowi
7 3 7
2010-01-17T11:24:05+01:00
Aby móc zostać rycerzem musisz pomagać innym, oraz nauczyć się dobrych manier i opiekować się końmi.Pomagać innym w swojej okolicy.Gdy zostaniesz pasowanym na rycerza udzielą ci nauki sztuki rycerskiej. Gdy już posiądziesz wiedzę o walce, dostaniesz swoją broń.Rycerze uczczą to ,że mają takiego dzielnego wojownika.
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T15:47:45+01:00
Najpiew idziesz do szkoły rycerskiej i zostajesz paziem(pomagasz pani domu,uczysz się dobrych manier). Potem stajesz się giermkiem(dbasz o broń rycerza,pomagasz rycerzowi przy zakładaniu zbroi). Po jakimś czasie zostajesz pasowany na rycerza,otrzymujesz miecz i strój rycerski i przez całą noc musisz się modlić. A jak już jesteś rycerzem yo bierzesz udział w turniejach,wojnach i polowaniach,masz swoją damę.
Mam nadzieję,że pomogłam.
14 4 14