Zastąp podane zwroty wyrazami przeciwstawnymi.
wzór : kruszyć krople ( spierać się)- zgadzać się

1. rzucać kłody pod nogi (____) - __________
2. Trzymać język za zębami- (____) - __________
3. niewart złamanego szeląga-(_____) -__________

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T09:43:19+01:00
1. rzucać kłody pod nogi (przeszkadzać komus w czymś) - pomagać
2. Trzymać język za zębami- (powstrzymywać się od zbędnych komentarzy) - mówić szczerze i otwarcie
3. niewart złamanego szeląga-(bezwartościowy) - cenny
4 1 4
2010-01-17T09:44:09+01:00
1. rzucać kłody pod nogi (przeciwieństwo losu) -iść w zgodę
Trzymać język za zębami- (nic nie mówic) - brać głos
3. niewart złamanego szeląga-(mało cenny) -drogocenny


licze na naj potrzebuje 16 pkt do 1000 pkt ;]
4 5 4