Odpowiedzi

2010-01-17T10:25:31+01:00
*koło
*papier
*pociągi,koleje,samochody
*leki
*telefony
*zwierzęta udomowione
*narzędzia np.nóż
*sztuka rysunki na ścianach
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T10:59:46+01:00
W starożytności wynaleziono np. siatkę kartograficzną, klepsydrę, śrubę wodną, machiny wojenne, teatr, igrzyska olimpijskie, rodzaje przedstawień teatralnych (np. tragedia, komedia), termy (baseny, sauny i tp.), gimnazjony (sale do ćwiczeń). Przeprowadzili oni także wielką kolonizację w skutek czego zmieszały się kultury, języki i religie.
8 3 8