Odpowiedzi

2010-01-17T09:50:05+01:00
-Muzyka komponowana przez fryderyka chopina
-Pieśni średniowieczne np (bogurodzica)
-instrumenty (fonfary itp)
-Wierza Mariańska na Wawelu (dzieło muzyki, w końcu gra się tam na trąbie)

to chyba tyle.l.
2 3 2
2010-01-17T09:50:47+01:00
Najwazniejsze utwory;
-Bogurodzica
-Hymn ku czci św. Stanisława
-O najdroższy kwiatku XV w.
-Historyka bystrość umysłu Mikołaj z Radomia, na cześć królowej Zofii i jej syna Kazimierza do słów Stanisława Ciołka
-Orędzie wielkanocne 1060 r. - chorał benedyktyński
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T09:51:17+01:00
1.Bogurodzica
2.Gaude Mater Polonia- Wincenty z Kielczy
3.Panis, panis pange patribus tantum- Piotr z Grudziądza, XV w.
4.Oj Chmielu,chmielu
3 3 3