Odpowiedzi

2010-01-17T09:54:46+01:00
Najtragiczniejszą postacią Balladyny jest Alina ,ponieważ zgineła śmiercią tragiczną.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T10:17:32+01:00
Najtragiczniejszą postacią występującą w utworze Juliusza Słowackiego "Balladyna", według mnie jest Alina, ponieważ nie spodziewała się, że zabije ją ktoś najbliższy, w szczególności siostra. Pustelnik jest także tragicznym bohaterem, ponieważ bezprawnie został zrucony z tronu, a gdy Kirkor chciał mu tron oddać to niestety Pustelnik już nie żył.
1 3 1