Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T10:26:34+01:00
Obecność na mszy świętej nie jest obojętna dla kościoła. Każdy człowiek wyznający religię w pana Boga powinien chodzić do kościoła przynajmniej raz na tydzień. Świadczy to o naszej miłości do Boga i wierze w niego. Jezus Chrystus przyszedł na świat by wyzwolić nas od grzechów. Sądzę, że chodzenie do kościoła regularnie może być pewną formą podziękowania Mu za to.

; DD
4 5 4
2010-01-17T10:42:40+01:00
Ponieważ kościół to nie tylko mury, budynek. Kościołem są również ludzie budujący wspólnotę, wiarę. Im jest ich więcej tym silniejsza jest wiara, łatwiej im podtrzymać tą wspólnotę, nawiązać więzi z Bogiem. To dlatego nasza obecność na Mszy Świętej jest tak ważna.
3 4 3