Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T10:12:57+01:00
Cześć jak sie czujesz bo ja dobrze chciałam sie zapytać czy przynieść ci lekcje bo na czwartek musisz napisać wypracowanie chyba ze nie będzie cie w czwartek w szkole to nie musisz a wiesz jak nudno jest w szkole jak cie nie ma z nami . do zabaczenie papa
6 1 6
2010-01-17T10:13:56+01:00
Droga Kasiu!
Przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale zbliża się koniec roku i miałam dużo nauki.Wiesz jak to jest, nauczyciele wystawiają oceny i chcą z nas ,,wycisnąć wszystkie soki''.Mam nadzieję, że u Ciebie wszystko w porządku.Ostatnio pytałaś gdzie wybieram się na wakacje.
Mam zamiar pojechać nad morze.Dokładnie do Świnoujścia.Jest tam prześliczny krajobraz, wieczorami unosi się piękny zapach bryzy morskiej, a za dnia wszędzie czuć olejki do opalania.O tej porze roku jest tam tyle słońca,że starczy też dla Ciebie.I chciałam właśnie zapytać czy nie chciałabyś może wybrać się tam ze mną?
Liczę na odpowiedź, która mnie ucieszy.Bardzo chciałabym tam z Tobą pojechać.Zadzwonię do ciebie jutro i porozmawiamy o twoim wyborze.
pozdrawia:
Ola

ps.Nad morzem są śliczne muszelki :)
8 3 8