Mam w domu odrobić zadanie 4/153 w książce ,,Między nami'' dla klasy 6
Zadanie brzmi:
4. Napisz humoreskę na wybrany temat.
-Pewnego dnia przydarzyła mi się zabawna historia.
-Pewnego dnia byłem świadkiem zabawnego zdarzenia.

Proszę o pomoc. Nie mam żadnego pomysłu jak to napisać.
Kontakt GG: 3180686

3

Odpowiedzi

2010-01-17T10:21:12+01:00
Wystarczy wymyśleć coś śmiesznego. Pisałam to 2 lata temu, ważne żeby z gramatyką i ortografią no i stylistyką było ok, a poza tym, to pisać tak, żeby nawet pani się śmiała wtedy gwarantowana dobra ocena ;d proponuje poczytac dowcipy z innych stron, i cos z nich wepchnąć do tekstu ;d Ciekawie brzmią historie o ludziach niecałkiem normalnych , typu : dorośli bawiący się w parku lalkami :D Polecam ;d Cya
6 2 6
2010-01-17T10:21:40+01:00
Daj mi najlepszą ;] xD
Pewnego byłam światkiem zabawnego zdarzenia.
Był to zwykły dzień taki jak każdy. Mama wysłała mnie na zakupy do supermarketu. Nie sprzeciwiając się mamie poszłam. Musiałam kupić ananasa więc poszłam do stoiska z owocami. Pewna kobieta oparła się o deskę (podtrzymującą owoce żeby nie spadły). Zrobiła kilka kroków i deska spadła a za nią wszystkie owoce zsunęły się na podłogę. Nie była to sytuacja dość zabawna ale trochę mnie poruszyła gdyż pojawił mi się uśmiech na twarzy .
Daj mi najlepszą pozdro ;]
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T10:23:31+01:00
Opowiem wam przezabawną humoreskę.A mianowicie byłem kiedyś światkiem zdarzenia...Posłuchajcie sami.Pewnego razu do sklepu weszła pani.Kupiła trochę wędlin i poszła do domu.Następnie zaczęła rozpakowywać swoje zakupy i bezmyślnie wyciągnęła również swój portfel.Gdy zamknęła już swoją lodówkę.Poczęła szukać portfela.Zniecierpliwiona wybiegła do sklepu,szukała ,szukała,aż w końcu zgłodniała.Zajrzała do lodówki,patrzy,nie to chyba fatamorgana.Znalazła porfel.Kto by pomyślał...
6 3 6