Odpowiedzi

2010-01-17T10:52:18+01:00
1. SŁAWOJA - odp. k
2. UKAIŃCY
3. CENTROLEWO - odp. j
4.PÓŁKOWNIK - odp. i
5. BRZEŚĆ
6. RYDZŚMIGŁY - odp. l
7.KWIATKOWSKI
8.BARTEL - odp. b
9.PREZYDENT - odp. e
10.MYŚLINICE
11.OZON - odp. a
12.MOŚCICKI - odp. d

Hasło: AUTORYTARYZM
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T11:22:39+01:00
1. SŁAWOJ (K)
2. UKRAIŃCY (F)
3. CENTROLEW (J)
4. PUŁKOWNIK ( I)
5.BRZEŚĆ (G)
6.RYDZ ŚMIGŁY ( L)
7. KWIATKOWSKI (B)
8. BARTEL (H)
9. PREZYDENT (E)
10. MYŚLENICE (C)
11. OZON (A)
12. MOŚCICKI (D)

Hasło : AUTORYTARYZM - antydemokratyczny system rządów, w którym władzę sprawuje armia, aparat biurokratyczny lub partia,
1 4 1
2010-01-17T12:05:10+01:00
OZON (A)
KWIATKOWSKI (B)
MYŚLENICE (C)
MOŚCICKI (D)
PREZYDENT (E)
UKRAIŃCY (F)
BRZEŚĆ (G)
BARTEL (H)
PUŁKOWNIK ( I)
CENTROLEW (J)
SŁAWOJ (K)
RYDZ ŚMIGŁY ( L)