Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T10:17:06+01:00
227 - 151 = 76 - trzecia druzyna
227 - 139 = 88 - druga druzyna
76+88 = 164 - druga i trzecia druzyna
227 - 164 = 63 pierwsza druzyna

Odp. W pierszej druzynie było 63 osób , w drugiej 88 , a w trzeciej 76 .
2010-01-17T10:19:59+01:00
W pierwszej drużynie - 63 harcerzy
w drugiej drużynie - 88 harcerzy
w trzeciej drużynie - 76 harcerzy
2010-01-17T10:20:00+01:00
1 drużyna - x = 227 - (88+76) = 63
2 drużyna - y = 227 - 139 = 88
3 drużyna - z = 227 - 151 = 76
x + y = 151
x + z = 139
x + y + z + 227