Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T10:17:55+01:00
Tymi parametrami są:
- temperatura, (termoregulacja)
- podstawowe parametry krwi, czyli: ciśnienie krwi, hormony (adrenalina i noradrenalina)
- stężenie podstawowych składników osocza (glukoza)
- osmoregulacja, czyli utrzymanie na jednym poziomie zawartości wody i soli mineralnych w organiźmie.

pozdro:)
61 4 61
2010-01-17T10:42:14+01:00
* woda
* ph
* temperatura
* zawartość telnu we krwi
* zawartość glukozy
* ciśnienie tętnicze krwi
3 5 3
2010-01-17T11:01:35+01:00
Te parametry to:
*termoregulacja
*stężenie osocza
*ph
*ciśnienie krwi
*zawartość tlenu we krwi
*osmoregulacja
3 5 3