Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T10:37:31+01:00
12% z 15000 zł= 1800 zł
15000 zł + 1800 zł = 16800 zł
12% z 16800 zł= 2016 zł
16800 zł + 2016 zł = 18816 zł
Odp. Jego dochód po dwóch latach będzie wynosił 18816 zł.
5 2 5
2010-01-17T10:39:05+01:00
15000zł*12%=1800zł
15000zł+1800zł=16800zł (po pierwszym roku)
16800zł*12%=2016zł
16800zł+2016zł=18816zł

Odp.Dochód klienta po upływie dwóch lat będzie wynosił 18 816zł.
235 4 235