Odpowiedzi

2010-01-17T10:37:42+01:00
Chodzi tu o to, że niektórzy ludzie są rasistami i potępiają tych którzy mają inny kolor skóry niż oni,wyznają inną religię itb.W tym zdaniu chodzi o to żeby najpierw traktować się jak ludzie a nie jak zwierzeta.Nie zwracać uwagi na to, że ktoś jest inny bo to nie ma wogóle znaczenia.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T10:46:12+01:00
Twierdzenie to wiąże się z tolerancją oraz rasizmem.

Jeżeli rodzice mają narodowość polską, to dziecko także. :))
3 1 3