Odgadnij i napisz nazwy dwóch miast szczególnie ważnych dla Unii Europejskiej.

a) Jest to stolica niedużego państwa nad Morzem Północnym i zarazem siedziba najważniejszych organów Unii Europejskiej (Komisji Europejskiej, Rady Unii Europejskiej)

b) Jest to miasto położone we wschodniej części jednego z największych państw UE.Znajduje się tu Parlament Europejski oraz Rada Europy.


to zad. jest z 4 klasy
kto będzie pierwszy ten będzie miał 16 punktów

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T10:38:23+01:00
2010-01-17T10:38:49+01:00
2010-01-17T11:41:58+01:00
A) Strasburg, ale też Bruksela
b) Bruksela
1 5 1