Odpowiedzi

2010-01-17T10:42:53+01:00
C) heh daj naj mi ;] xD
P=6*4=24 Ob4+4+6+6=20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T10:48:59+01:00
Obwód=2×a+2×b
a i b to różne boki prostokąta
Do tego pasuje tyko odpowiedź C.

2×6+2×4=20

Sprawdź my czy też pole się zgadza
P=a×b

P=6×4
P=24


Prawidłowa odpowiedź to C.
2010-01-17T10:52:25+01:00
Obw.prost.=2a+2b P.prost.=a*b
20=2a+2b
24=a*b
Patrzysz na odpowiedzi pasuje tylko C